Igårkväll

Hej :D
Igår var jag hos alicia. Vi gjorde kladdkaka (: så satt vi och pratade med Wiliam och Hjalmar på Skype :)
Men efter ett tag så blev det tråkigt att sitta inne, så vi drogut och cyklade i mörkret, Men vid halv 11 drog jag hem, satte mig  vid datorn en stund (: Sen la jag mig i sängen och lyssnade på musik en stund, men jag somnade med hörlurarna på, så vaknade jag och stände av dom och sov vidare :]
Vaknade av att gustav kommer in och säger att katten är skadad, Så jag drog mig upp och kollade, Hon ser ut att ha väldigt ont i vänstra höften stackarn ):
Men aja senare idag ska jag träffa Cornelia, och sova hos henne! awsome (:

En bild från min sjuka dag (;

Kommentarer
Postat av: martin

du måste lyssna med låg volym ;D

2009-09-05 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0