skoooooolaa

Hej :D
Idag har jag varit i skolan, Vi började med att..Jag minns inte ):
Aja, Efter det hade vu gympa.Och det hade spöregnat hela morgonen och vi skulle vara ute, vi gick ner på ängarna där det var som en stor vattenpöl över hela fotbolsplanen D: plus att den var typ 20 cm djup D:
Så jag tog av mig skorna och sprang i sockar, Först hade vi massa staffäter, efter det körde vi fotboll, så jag blev genom blöt och luktade vatten...pöl :] Aja lätt bästa gympa lektionen ever! även om jag nästan vrickade stortån ):
Efter gympan vare lunch, och sen vare NO i tre timmar ROLIGT? nej...
Fast vi hade en vikarie så halva lektonen hade vi matte, som gjorde saken så mkt bättre asså D:


http://www.youtube.com/watch?v=_TC7cXgoNew
Hade tänkt dela med mig av denna underbara låt (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0