Svar på frågestunden!

Annie;
Erkänn, du älskar min park?
Du vet vilken jag menar, den på rödis? :D
Sv: OFC I DO!

Anonym;
Bästa kompisar?
Sv: Juliette, Elin, Elin , Fina, Nella, eh Annie och Alicia :] jag har säkert glömt ngn men jaja

Anonym;
sover du naken?
Sv: HAHAHAHA. Nej jag sover i sidenkallsonger och t-shirt :]

Anonym;
Ngt bra filmtips?
Sv: Typ Coraline, eh massa :] Men mina favoriter är typ alla av Tim burton!

Boström;
1hur många gånger har du hånglar?;>
2är du på g med johan?
3favorit mat?:>
Sv: 1. Jag vet inte ;p
2. HAHA NEJ
3.KINA FTW!


Kaka;
Vad väljer du hellre, tv eller dator?
Sv: Hehehe dator :]

Juliette;

hihi hur mkt älskar du mig!?!?!??!!??!?!?!?!
Sv: JAG HATAR DIG, Heheh ne men mer en ord kan säga ;)

Thats all, kanske har en lite större frågestund senare ngn gång men jusst nu orkar jag inte mer ;o
Hoppas ni blev nöjd över svaren (:





Kommentarer
Postat av: Nella

2är du på g med johan?

--

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR SERIÖST HAHAHAHAHAHAHAHAHA

ojoj jag ramlade av stolen till och med ;]

2009-10-25 @ 15:15:49
URL: http://neeelllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0