I leave the world in chock

Igår så vaknade jag och typ bah NO KLOCKAN ÄR MKT fast jag brydde mig inte utan kl 3 så började jag fixa mig och drog till stan, Träffade Ida Fina Tommy Casper, Vi gjorde inte ngt speciellt så jag fina och ida tog bussen till stöcke och åt middag sedan gick vi till ngn strand som låg 4 kilometer bort typ ): När vi kom fram så badade vi och försökte få eld i bastun men det gick inge bra..... Och så kom ngra killar och Nadja och ägde oss D:
Men då drog vi till Ludde. Han var hemma så vi tog hans dator typ :]
Sedan drig vi och badade igen :D Då var bastun varm ;) Så vi badade i typ 3 h :D
Sedan drog vi till Ida pida och såg patrik 1,5 Och så kom ludde hahahahhahahahahahhaha
Vi typ asgarva hela kvällen för vi är så roliga ;))))))
Sedan somnade jag på madrassen och vaknade kl 11 av att idas mamma bah GODMORGON :D:D:D
Fast dom somnade om och jag låg vaken men lär dom sova en timme sedan petade jag på dom så dom vaknade.
Så vi typ såsade hela morgonen ;)  FEtttttt naaaaaaajs
Sedan fick jag sjuts hem av Idas mamma och så ser jag att pappa står med Apberget bilen på gården ochj min ÄLSKADE båt JAG  BAH OMG COOL JAG ÄR SOM HAR EN PAPPA MED APBERGETBIL Och så klättrade jag upp på bilen och stekte typ ;) Sedan såg jag Made :)


//Marwihl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0