Summer sun Keep me warm

Hej :)
Jag har inte varit vidare sisial på bloggen ):
Men iallafall ogår sov jag hos finaste Fina :)
Dagen böjade med att jag duschade. efter det klädde jag på mig och skyndade mig till bussstationen för att träffa Elin .
Sedan köpte hon hårfärg och så träffade vi ennu en Elin och Emma .Sedan gick vi till subway och träffade Juliette och Anna.  Då kom Fina vi gick på stan ett tag och så träffade vi 2 st emos... okej '''emos''''
Sedan så drog fina och emosarna iväg för att väcka ennu ett ''emo'' ;)
Medans jag och elin for hem till mig och gjorde mat och färgade hennes hår (:
Det blev faktiskt asfint tkr jag :D Och så brännde jag mig på maten så nu kan jag bara äta glass men aja
Sen så kom fina och ''Emosarna''' Och så satt vi i köket och sökte på olika ord på spottyfie okej stavning?
Sedan gick vi till grubbe och tittade på dom som cyklade det var inge roligt så då gick vi till dagiset bredvid och gunga :D
Och så fortsatte vi att gå och så kom vi typ till min farmor :] Och så lärde en av ''Emosarna'' att sk8ta mkt smartare heheheheh skills men palla mongo? JUSTDET han hette Casper :D Och en annan hette Oliver och en annan hette Pontus :D smart jag är!!!!!!! Sedan så drog vi hem till mig. och ''Emosarna'' For hem sedan kom elins pappa och hämtade henne och jag och fina drog till holmsund och så stannade vi på statoil och köpte godis :D Då for vi hem och då kom liam Sebbe och jonte och ville vara med oss hehe sedan ville liam prata med fina om ngt random så vi fick gå ut och bli ennu mer myggbitna D: Men holmsund är mysigt så det är lungt :D
Sen så for vi hem och typ gjorde inget och då drog dom så sov jag och fina :D
Och så vaknade jag och började smsa med Casper typ och så somnade jag igen och då smsade han så jag vaknade ch så kunde jag typ inte smsa för mina ögon tittade åt olika håll ):
Och ennu en gång somnade jag om och då jag vaknade så var kl 1 och jag bah FINA VAKNA VI MÅSTE SKYNDA OSS D:
Och så gjorded vi oss iårdning och kl 5 var vi klara, fråga inte vad vi gjorde.......
Och så kl 17.40 for jag hem och har inte gjort ngt typ
HEHEH NU SKA JAG TA EN PIGGELIN OCH KYLA NER MIN BRÄNNA I GOMMEN AWSOME!

//Marwihl


Och imorn blire stranden med denna goding ;););););)<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, Du Kan Inte Skriva Hennes Namn?

Tror Du Att Du Är 'Ocool' Då?

E M O O O, Gå Och Cutta Dig, Du

Är Bara Skit.

2009-06-28 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0