Make over time, ;D

Äntligen har vädret börja vända!
Kl 3 ska jag göra en Make over på Ewe, Ska färga håret, klippa det och platta, kanske lägga till sminkning ;)
Idag så mår jag iallafall bättre en igår, Awsome
Jag börjar fundera på att klippa raklugg, jag vet inte riktigt, ska jag?
är så läss på att min lugg aldrig ska vara som jag vill ha den D:
Vi får väl se i framtiden, Och så vill jag bleka håret det skulle vara as najs,
Ska redigera en bild och se hur det skulle de ut.
Hare bra

//Marwihl





Avslutar inlägget med en bild på underbara dustin milligan (L)(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ ELVIRA, såg den snygga bilden du har på mig där uppe i badkaret, schnyggt!

Tur att jag kollade på något helt annat också..,

Haha, MEN KLIPP LUGG FÖRFAN DET VORE ASNAJS :D :D :D

!!!!

2009-06-18 @ 14:32:03
Postat av: Fiina

Det skulle stå att det var från mig :]

2009-06-18 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0