Avstängda telefoner, dom tkr jag ska sättas på

Hej,
Nu har jullis åkt hem D:
Jag försöker få tag på ngra homies som vill hitta på ngt med mig idag, men ingen värkar svara.....
Seriöst? Hur kan det komma sig att alla har stängt av mobilen helt plötsligt?
Aja, Igår så hyrde vi film The messengers och Trade tror jag det var (A)
Och så bjöd vi hit anna och elin :*:*
Vi köpte 2 liter glass och chokladsås som nästan tog slut :D
Plus marie kex och godis (Y) Det gillar vi, sedan typ kl 1 gick jag och jullan ut på taket och pratade och lyssnade på alla fåglar som damps sjungde D: Dom är söta.......
Jusst nu så sitter jag och lyssnar på Adam tensta och surar, serri jag blir så läss på alla små barn som tror domn är ngt. Om jag inte får tag på ngn får jag väll nöja mig med att ringa och prata i tele med ngn hela tagen, jag tror nog att august blir mitt offer, ;D


// Marwihl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0