starta resturang?

Hej småkorvar :)
Igår så hade jag FETT MYSIGT kl3 drog jag till Cilla vi typ skrev inköpslista och drog till affären så fort som vi kunde
Och så handlade vi en massa saker, det tog en timme typ D:
När vi kom hem så skyndade vi oss med maten. Och jusst då ringde rebecca och sa att hon var utanför.
Vi typ fick panik.... Men det fixade sig :)
Vi hede in henne på rummet och fortsatte med maten. Sedan var allt klart.
Då så ledde vi henne till bordet hon blev typ lite chockad?
Och så hade vi ställt fram en blandad sak som innehöll äppelcider och portello ASGOTT
Men vi typ moffade i oss förätten så fi fick bråttom med varmrätten, så då fick rebecca vänta........igen.
Varmtätten var fralla med champinjonstuvning och smällt ost, asgott och till det drack vi hallonsoda.
Då vi åtit upp det så drog vi till köket igen , och rebecca väntade asså ni förstår, det var hennes födelsedagspresent :]
Då så hedde cillas mamma glacyr på kladdkakan och så fyllde vi tårtan med 14 ljus :D
Efter maten så var vi så mätta att vi typ spydde så vi låg på golvet och lekte med ballonger :]
När vi smällt maten så gick vi till Cillas rum och hon typ satte upp värsta fotostudion med en fotovägg och fixade lampor och massa, efter det så såg vi film och tjockade oss ennu mer :D awsome!
Sen bärde vi in gäst sängen och bäddade soffan eller dom gjorde jag hade annat för mig :}
och så gjorde vi typ inget, och så somnade dom men jag låg vaken en liten stund och var sosial med folk på msn ;)
Då jag vaknade så vet jag inte riktigt vad dom gjorde dom städade typ fast endå inte :/
Så skyndade vi oss att fixa oss och drog in till stan och träffade annie pannie sedan drog jag hem och det första jag ser e min underbara kusin :D happyfejs så jag satt och pratade med henne ganska länge sedan fikade vi typ ngn konstig bulle den var inte så god D: efter det så hoppade jag studsmatta och visade mina volt skills ;)
 

lite bilder från gårdagen

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs

2009-07-14 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0