SOMMAR

Shu kände att jag var i stort behov av att blogga :D
Efter att jag sovit hos jullis och sett på film på hopp mattsonnn så drog jag hem, sen drog jag till holmsund ;]
Vi träffade sebbe men han for hem och blev magsjuk inte bra, vill inte bli smittad precis ):
Så vi hade hyrt film och jag har ingen aning om vad den hette och jag hängde inte med så mkt av den :(
Sen så gjorde vi en massa fika och hede på ngn film och somnade, vaknade av att fina och hennes mamma och pappa stog och pratade om dagen, men jag drog till luddes stuga ;) där hittade jag en viss liten Lisa :D
Vi for till lisas stuga som dom får imorgon, och det fanns en massa blåbär där så jag vart lite blåå...
Sen så paddlade vi tbx på havet till luddes stuga sen så badade typ alla pojkar och pappor XD
sen tog vi båten hem och det tog typ 2 timmar D:
Sen när jag kom hem köpte vi 3 filmer och ett data spel :D
Och så åt jag upp min glass som har stått i kylen typ 100 dagar ):
Och så gick jag och la mig efter att sett kennystarfighter :D
HEJDÅ

//Marwihl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0