åsele is the shit, smack that

Hoho sosial jag varit asså hhehehe not..
Jag har varit i ÅSELE (L)
Onsdag; då jag kom fram så mötte nella och evalena mig ;)
sen så skulle evalena också sova över hos nella så då for vi till henne och hämtade massa saker eller hon hämtade massa saker :]
torsdag; Sov bort halva dagen, och så drog vi ut, och var ute hela dagen :D för vi e duktiga tjejor ;D
Fredag; Vaknade kl9 åt frukost och drog till marknan, som var typ tom D: fast senare kom det med folk :D och så träffade jag uuuuuunderbara ewline <3
lördag; fick damp för att vi hade försovit oss så vi sprang upp och fixade oss och drog till marknaden, kl 3 såg vi alkasar,[stavning?] och sedan gick vi på marknan
söndag; Marknan, och på kvällen så var vi ute och hade roooligt, eller ja halva kvälen typ...
Måndag; springa upp och fixa mig packa och dra till marknan , sedan så drog jag till bussen, när jag kom hem till bajs umeå så hämtade mamma mig och vi for hem och så har dagen typ slytigt fram..

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0