Veckan : D

Hej igen :D
Förlåt om jag inte skrivit ngt sedan Gotland, men jag har inte  haft ngt att skriva om känns det som, och så måste jag värkligen göra om min blogg, så Juliette lr ngn, tid med att hjälpa mig lite? Aja På sista tiden har ju skolan börjat, och jag bytte skola efter att gått på grubbe 2 dagar :] Kom in på Prolympia, i Tokyo, så jag var asglad :D
Första dagen var lite spänd, Dagen efter (tisdag) for hela klassen till bölesholmarna och badade och körde vatten brännboll, awsomeee :D Onsdag, Prolympiaden. Klassen hade klätt ut sig till Hippies och Gangsters,fett snygga vi var ;)
Och det gick inge vidare för oss. Kom typ näst sist på dom flästa grenarna ):
Idag (torsdag) så började vi dagen men att bära stolar från källaren till översta våningen där dom flyttat musiksalen (:
Jag Juliette och Emelie pallade inte sitta i musiksalen och lyssna på alla som spelade för det lät så himla mkt, så läraren drog ut ngra bok uppgifter, Efter ett tag kom Hjalmar och Wiliam dom satt på musik, så satt vi uppe på ngn slaks ballkong i typ ett rum eller ah svårt att förklara men det var mysigt där uppe för det fans ett förnster så man såg ut över hela stan :) Sen fick vi rast, och då satt vi i klassrummet och pratade, Efter rasten bled det Matte ): vi fick en ny mattebok som var JÄTTESTOR :] Och så fick vi göra ett täst över det vi minns i matte efter sommaren, det gick typ bra för att vara jag :] Sen slutade vi, så jag juliette Mikaela Emelie och Alicia drog till stan, Julliette och Emelie rot till Icagorme och köpte mat medans jag Alicia och Mikaela drog till subway och åt (: Och efter det gick vi runt hela stan och jagade en randig långärmad tröja till Juliette, men hittade ingen hon ville ha ): Men jag ska ta med ngra till skolan imorn som hon kanske ska köpa för 70;- st (: Så jag hoppas hon köper båda så känar jag pengar : D
Efter stan när jag kom hem satte jag mig vid datorn, och här har jag suttit sedan dess :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0