På en buss från åsele

Hej :D
På vägen hem igår från åsele satt ngra killar framför mig och pratade, jag satt och lyssnade lite och hörde killarnas åsikt om smink, tjejer osv, det var ganska intresant, Hörde till och med att dom tyckte det var dåligt att alla tjejer måste sminka sig, att dom är fina endå. Och då undrar jag egentligen varför vi alla tjejer sminkar oss som vi gör, och gör som vi gör, han sa också att en tjej hade flippat ut på honnom och skrivit massa saker, Och jo jag erkänner att vi tjejer vi kan överdriva och flippa ut väldigt lätt,
Ville bara att alla tjejer ska veta att det finns killar som tycker det är dåligt att vi sminkar oss så mkt och klär upp oss som vi gör, vi är väl endå bra endå?

Och jag vill inte att ni ska ta mig som värsta tjuvlyssnaren nu, men det var bara det jag hörde och ville att tjejer ska veta att vi duger endå (:

Kommentarer
Postat av: ska du skita i :O

jag tycker som dom... (smink=bajs)

så sluta kleta bajs i ansiktet fasst maskara går bra men allt annat brun kräm och annat bajs är för läskigt :SS:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S o.O

2009-08-31 @ 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0