helgN

Hej :D
Jag har tillbringat hälgen i åsele som ni kankse vet.
Var med evelyn,jenny och nella på fredan vi sov ute på altan och det ägde :D
Dan efter så var vi ute för det mästa och på kvällen så gjorde vi marängsvich (stavnign?)
Jag kan säga reseptet, Glass,Sprutgrådde,Banan,smält maraboue,Maränger,chokladsås :D
Efter vi ätit de la vi oss på altan, men vi kunde inte sova där så vi drog in en madrass till toan där vi somnade XD
fast jag fick inte plats på madrassen så jag la mig typ som en krok runt toalätten, men så sov vi hela natten iaf
På morgonen drig jenny på konfermation, medans jag och nella åt frukost (:
Sedan var vi inne och gjorde inget typ, sedan sprang vi till bussan och så åkte jag hem ):
Jag saknar åsele redan, umeå är så tråkigt jue D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0