cykeldag typ D:

Sho.
I förr går sov jullan hos mig, vi sov på studsmattan :D det var skit kallt så jag tog på mig typ mkt kläder, och ja det ångrade jag när jag vaknade av att solen typ stekte mig. Senare på dan cyklade vi till ersmark hur orkar jag ens??
Sen så for vi till bäcksjön som var typ 5 km till:( Vi var typ där och badade hela dagen och blekte håret med citron, hehe jag blev typ blond i topparna XD och det blev lite slitet men skit samma, sedan drog vi hem dom 5 km D:
sedan så cyklade vi till statoil och åt middag, och cyklade till willys och köpte hårfärg :) så cyklade vi hem och färgade håret. sedan så kom mamsen och hämtade mig så slapp jag cykla hem iaf :)

Kommentarer
Postat av: lisafisah

har du färgat håret? brunt eller?

2009-08-10 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0