Åsele (LL)

For till åsle på i fredags, När jag kom fram så gjorde vi typ inget var ute o s v,
Lördag vaknade jag av att Nella låg och petade på mig D:<
Så vi fixade oss och drog till samhället :D var ute typ hela dagen och gjorde en massa :)
Sedan for vi till nellsons pappa och hämtade tältet, Så när vi kom hem slog vi upp det och jag har aldrig sett ngt snyggare asså XD så vi låg i tältet ett tag tills Tobias och Alexander kom och började skratta åt vårat tält, det tog ett tag för dom att hitta ingången också XD
Sedan så garvade vi ett antal timmar, och ja kvällens bästa citat var -Det känns lite bögigt...Men vi gör det endå,
Asså ja det var liiite roligt sedan drog dom och vi somnade typ efter en sekund fast jag vaknade och låg utanför tältet det blev så himla varmt jue :(
Vaknade av att Nellsons hund kliver mig i ögat D: det gjorde ont han väger typ 50kilo jue
Sedan drog vi upp till huset och fixade oss  drog ut och åt på timmergrillen.Sedan hämtade jag väskan och drog till bussan, vägen hem gick skit snabbt ): det är ju så mysigt att åka buss så jag ville inte kliva av :]

 Bilder från tältningen :)

Kommentarer
Postat av: alex

jag är cool :)

2009-08-02 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0